2007-11-06

Oh, what a night!

Fantastiskt rolig kväll i går på Timbro. Fullsatt (och väldigt varmt) i seminarierummet. Oerhört roligt att det finns ett så stort intresse för amerikansk politik i Sverige. Bra frågor och påpekande från publiken och mina två opponenter Dick Erixon och Johan Ingerö.

Precis som Erik Zsiga sa i inledningen så pågår den bästa diskussionen och rapporteringen om amerikansk politik i bloggosfären. Det märktes i går.

Läs Dicks inlägg om kvällen, jag ska kommentera det lite senare. Så fort papret finns upplagt i pdf ska jag länka till det.

UPPDATERING:
Johan skriver också om kvällen: Giuliani ändrar reglerna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du ifall det hela filmades så att vi som inte var närvarande kan se?

Mathias Sundin sa...

Det spelades in men jag är osäker på om det blev sparat eftersom jag råkade slå av datorn.

Unknown sa...

Det var en trevlig tillställning. En kortare kommentar har jag skrivit här: (http://johaneriksson.se/2007/11/06/den-amerikanska-hogern/)